22 July, 2007

Mika kan zwemmen!

Afgelopen week ontving ik een leuke fotoreportage van Mika.
Hierbij is goed te zien, dat hij steeds driester en driester werd en tenslotte zijn eerste "baantje" zwom. Hij heeft het overigens niet van vreemd, want zowel mama Aislynn houdt van zwemmen in de zomer en papa Tugger kon er ook wat van. De eerste foto is van papa Tugger die in Finland heeft leren zwemmen. We zullen maar zeggen zo vader zo zoon!!!
Papa Tugger zwemmend in Finse wateren...

Heee.......wat is dit?

Goh.........als ik er met mijn pootje in sla, maak ik golfjes....

Smaakt ook best wel lekker, als je er een hapje van neemt...

Hee..........wat ligt daar in het water?

Gotcha!!!

Baasje.....vrouwtje........kijk eens wat ik durf?!?!?

Ik breng dit stokje wel even naar jullie toe...

Joepieieieie...............IK ZWEM!!!

1 comment:

willy said...

Ja inderdaad zo vader zo zoon. Vandaag hebben we het nog maar een keer gedaan nadat hij gisteren op de hondenschool ook zijn kunsten van het zwemmen heeft vertoond.
Hij kreeg alle honden mee.Eerst in het modderbad en toen even zwemmen om daarna de modder weer in te duiken. Hij vindt het prachtig en ook vandaag nadat laat in de middag eindelijk de zon kwam vond Mika een zwempartijtje heerlijk.
Hoop dat volgende week in de ardennen het weer een beetje mee werkt.
Het fototoestel gaat zeker mee.