28 January, 2007

Een ander buikje???

Gisteravond lag Aislynn (zoals elke avond, tenzij er een andere hond ligt) dicht tegen me aan op de bank met haar koppie op mijn been en keken we t.v. Ik ben haar dan lekker aan het kroelen en aaien en dat vindt ze het einde, net zoals Indy en Anouk dat vinden. Maar Aislynn wil altijd maar meer en meer en meer en doorgaan vrouwtje, doorgaan..........Dus op een gegeven moment gaat ze dan altijd op haar rug liggen en legt haar pootje op mijn arm.....m.a.w. ik heb ook nog een buik hoor! Dus aaide ik haar buikje. Ik vond haar buik gisteravond echter anders aanvoelen: wat strakker, ietsje dikker en wat bobbeliger rond tepeltjes. De tepeltjes zelf voelden ook wat groter dan anders. Ik heb ook het idee, dat Aislynn me nog meer in de gaten houdt en volgt. Ze is het liefste altijd in mijn buurt. Op dit moment ligt ze dan ook naast me bij de computer te slapen. Ze heeft ook nog steeds wat groenachtige afscheiding. Toch durf ik nog niet met zekerheid te stellen dat ze drachtig is, want daar is het nog steeds te vroeg voor. Het is vandaag tenslotte nog maar de 24e dag na de dekking!!!
Maar wie weet............

No comments: