23 February, 2007

Op naar het nieuwe territorium...

Dit weekend zullen we verhuizen naar ons nieuwe territorium.
Het wordt nu namelijk zeker tijd om de werpkist te installeren. Aislynn haar buik, evenals haar tepeltjes, groeien maar door en door. Ook wil ze graag de donkere hoekjes nog opzoeken. Ze slaapt veel en graag 's avonds na het wandelen. Het tempo van Aislynn (en hoe is dit mogelijk???), ligt ietsje lager dan normaal. Normaal is het trippel trippel trip. Nu is het stappe stappe stap, maar nog geen sjokke sjokke sjok. Dat hoort namelijk ook helemaal niet bij haar. Ik zal Aislynn uiteraard zondag weer wegen (ben erg benieuwd naar haar gewicht). Ik heb de weegschaal en de andere spulletjes voor de bevalling en de puppies al ingepakt. Ook zal ik aan het einde van de volgende week beginnen, met het opnemen van haar temperatuur, zodat ik een goed beeld heb van haar normale basistemperatuur. Dit is erg handig om te weten, zodat het dalpunt vlak voor de bevalling goed kan worden bepaald. Waarschijnlijk zullen we even van internet verstoken zijn, vanwege de verhuizing. Ik hoop dat ik in de loop van volgende week weer berichtjes zal kunnen plaatsen in de weblog. Alles is wel geregeld, maar eerst zien en dan geloven. En om er nog maar een spreuk tegen aan te gooien..........bedenk maar zo...............Geen bericht is goed bericht!!!

De voorkant van de boerderij voor bezoekers, maar de achterkant van de boerderij voor ons.

2 comments:

Unknown said...

De spannende en druke tijd komt aan,als ik zie bij mijn vriendin wat er allemaal aan zo,n bevalling vooraf gaat!!!!Heel veel succes met de verhuizing,en wat een schitterende boerderij.
Groetjes Wolter en Roelie, en twee verzopen hondjes.(nat geregend tijdens de wandeling)

willy said...

Het aftellen gaat nu wel heel snel en je zou denken dat met nog maar 2 weekjes te gaan het sjok sjok moet gaan maar dieren zijn natuurlijk heel anders dan mensen. Heel veel sterkte met de Sammen en verhuizing.