04 March, 2007

Alles is klaar voor de bevalling...

Aislynn is nu zo’n 21 kilogram. Haar buikje is erg dik. Ze had gisteren geen honger. Vanmorgen eerst ook niet, maar ze heeft haar eten pas om 12 uur opgegeten. Dus weer geminderd. Bij kammen van haar vacht op haar buikje valt er nog steeds haar uit. Ik heb haar tepeltjes vandaag schoon gemaakt met afgekoelde venkelthee. Ook het lopen gaat nu langzamer en iets moeizamer, alhoewel ze het nog goed kan volhouden. Gistermorgen en vanmorgen vroeg in de ochtend, toen we nog op bed lagen, heeft ze erg lang liggen hijgen. Haar temperatuur is nog goed. Hij schommelt tussen de 37 en de 38 graden. Ze heeft wel lekkere honger. De lamp van de werpkist aangehad om de juiste stand en hoogte te bepalen, omdat het op de vloer ongeveer 26 graden moet zijn. Ook heb ik kranten aangebracht onder het laken. Ze sleept haar dolfijntje overal mee naar toe. Ze wil het liefste bij mij liggen. Ik voel en zie de huid op haar buikje bewegen. Ze heeft nu een beetje een hangbuikje. Ik zag ook duidelijk slijm uit haar vulva.

No comments: