16 March, 2007

Het gaat erg goed...

Aislynn geeft de pups drinken door heerlijk op haar rug te gaan liggen. Ze is wel erg fel naar de andere honden toe, die absoluut niet bij haar puppies in de buurt mogen komen. En omdat Aislynn zo duidelijke hondentaal spreekt, wagen ze het er ook maar niet op. Ze verhaart ook nog steeds, want er ligt veel haar in het nest. Ik verwen haar door op een dag haar wat puppymelk te geven. Dit vindt ze heerlijk. Ook is Aislynn haar temperatuur vadaag niet boven de 39 graden uitgekomen. Morgen nog een keertje de temperatuur opnemen en als de temperatuur dan wederom onder de 39 graden blijft, dan stop ik hier mee. De warmtelamp is uit. De pups lagen er niet meer onder en gingen erg uit elkaar liggen, wat inhoudt, dat ze het warm hebben. Ook Oranje heeft hem niet meer nodig. Ik heb alle kereltjes lang in mijn handen gehad en ze voorzichtig geknuffeld, want ze zijn nog zo klein, alhoewel ze op dit moment volgens mij niet meer met zijn vieren in Aislynn haar buikje zouden passen. De pups zijn heel erg rustig. M.a.w. het gaat op dit moment heel erg goed.

No comments: