30 March, 2007

Speelgoed in de werpkist...

Aangezien ze steeds meer op ontdekkingstocht gaan in de werpkist naar de ruimte en naar elkaar, heb ik vandaag maar wat nieuwe speeltjes gekocht, alhoewel ze ook graag met Aislynn spelen en met elkaar. Deze manier van spelen bestaat uit happen in elkaar. Ik hoorde vandaag ook de eerste speelgrommetjes. Geweldig. Dus het vocale scala is zich aan het uitbreiden. Het speelgoed wat ik heb gekocht is allemaal van verschillend materiaal en heeft allemaal verschillende vormen. Sommige speeltjes piepen, andere niet. Toen ik met een klein eendje aan het spelen was in de werpkist keken Paarsje en Groentje ernaar of ze het in Keulen horen donderen. WAT IS DAT? Oranje nam eens een kijkje dichterbij en begon er op om te sabbelen. Over sabbelen gesproken. De tandjes zijn ook aan het doorkomen. Oranje heeft als eerste keurig op de krant geplast, maar dit was meer een toevalstreffer. Nog een paar dagen en dan wil ik de werpkist open doen, zodat ze er zelf uit kunnen komen en de puppykennel kunnen ontdekken. Verder neem ik ze elke dag een paar keer individueel mee naar Indy, Anouk en Ayla in de kamer.

Wat? Moeten we spelen? Maar we liggen net zo lekker......

No comments: