23 March, 2007

Nagels geknipt...

Ik heb vandaag de nageltjes voor de eerste keer geknipt, want de nagels begonnen als kleine weerhaakjes te werken. Bij Aislynn haar achterste tepel zat al een klein rood plekje. Dit wordt veroorzaakt, doordat de pups bij het zogen, de zogenaamde melkslag toepassen, om de melkgift te stimuleren. Maar hoe klein als die witte dondersteentjes ook zijn, ze maakten het me nog knap lastig om te knippen. Het zijn nog zulke kleine nageltjes. Er moet genoeg af, om Aislynn haar velletje heel te houden, maar ook weer niet teveel, waardoor ik de pups zou verwonden. Maar het is gelukt. Het plekje van Aislynn houd ik goed in de gaten.


1 comment:

Unknown said...

Nog gecondoleerd met het verlies van Bauke zijn vader.Wij wensen jullie veel sterkte de komende tijd.

Het zal inderdaad een gepriegel zijn om die kleine nageltjes te knippen. Je ziet het kleine grut wel veranderen,het worden al echt hondjes...je begrijpt wel wat ik bedoel.We zien wel wanneer er weer berichten zijn,alle begrip hier voor.Groetjes Wolter en Roelie.