10 March, 2007

De temperatuur gaat zakken...


Vandaag om 5 uur werd ik wakker. Aislynn had haar deken helemaal overhoop gehaald. Ik ben met haar naar buiten gegaan, waar ze meerdere keren heeft geplast en ook twee keer heeft gepoept. Haar temperatuur was 36,71, dus dalende. Toen we in de kamer kwamen, zocht ze meteen haar dolfijntje op en nam hem mee de werpkist in. Toen ik de temperaturr twee uurtjes weer opnam, was de temperatuur 36,66. Ze heeft nog een muis op haar ochtendwandelingetje gevangen. Ze wilde wel gras kauwen. Dit wilde ze de laatste dagen steeds. Als ik haar meetrok was het ook wel goed, maar toch probeerde ze het. Ook heeft ze alweer twee keer gepoept. Ze wilde haar eten nog wel, maar het was weer een beetje met lange tanden. Indy heeft het laatste restje opgegeten. In huis ligt ze de hele tijd nu in haar werpkist en zo nu en dan ligt ze te hijgen. Ook graaft ze in de kist en gooit de boel overhoop. Ze kan het niet echt meer vinden. Ze ligt continu in de werpkist. Ik heb nog even de dierenarts ingelicht over de op til staande bevalling en ons nieuwe adres doorgegeven.

No comments: