04 April, 2007

De stofzuiger en de kookpannen...

De pups zijn, zodra ze wakker waren midden in de kamer geweest. Elke keer worden ze wat driester en gaan verder op onderzoek uit. Soms stuiten ze dan op Indy, Ayla of Anouk, of ze komen iets tegen wat intensief wordt besnuffeld en/of soms een aantal likjes krijgt, om te proeven wat het nu precies is. Paarsje trok zelfs al een klein sprintje door de kamer. Ik heb vandaag de stofzuiger geintroduceerd en ben druk met kookpannen in weer geweest en heb ze in de kamer gerammeld. Hhmmmmmmm.....onder de indruk? Geen spatje!!! De geluidencd heeft zijn gebruikelijke werk gedaan. De pups reageren er helemaal niet op en drinken, spelen en/of slapen gewoon verder. Pupjes heb ik weer gekamd. Ze krijgen nu ook al 3 balletjes DUCK per Sammetje op een dag. Toen ik vanmorgen druk bezig was om een balletje aan een pupje te voeren en ik opnieuw wat DUCK uit het schaaltje zou halen, zaten de andere drie al uit het glazen schaaltje te snoepen. Ze vinden het dus heerlijk!!!
Ook heb ik vandaag pup jevoor pupje bij me gehad op de bank. Aislynn vindt het ook steeds meer goed, dat de andere honden zich met de pups bemoeien. Ayla scharrelt al rustig tussen de pups in de werpkist rond, terwijl Aislynn onder de tafel vanuit de keuken alles oogluikend in de gaten houdt. Ayla gedroeg zich weer als een pupje: erg speels en ze speelde met een nieuw gekocht speeltje in de werpkist. Ook legde ze haar pootje op een pupje en dan wilde ze graag dat die ook begon te spelen. Die oma Ayla toch!!!

Ayla speelt met Blauwtje...


Paarsje stuit op Anouk over enkele seconden...

1 comment:

willy said...

Wat zijn het toch een heerlijke bolletjes om te zien en te lezen hoe het met ze gaat geeft een gevoel van oh.... ik zou ze weer even graag echt willen zien.
Als het jullie uitkomt zouden we toch weer graag dit weekend even langskomen. Geen drukte gewoon even gezellig buurten.
heel veel knuffels