15 April, 2007

Een luie dag...

Vandaag hadden de pups een hele luie dag, net als het vrouwtje Maya. Geen wonder met deze temperaturen. Ze waren buiten en lagen lekker in de schaduw. Als ze wakker werden, was het even spelen (moet dat nou?), wat drinken uit de drinkbak en dan maar weer een tukkie doen. Zelfs Indy en Anouk bogen voor de warme temperaturen, want ook zij gingen in de schaduw liggen. Pas toen het later op de avond werd en het wat afkoelde, haalden ze, zowel pups als grote honden alle bewegingen van de hele dag in. Heel leuk om te zien was, dat Oranjetje al door de pootjes dook in de speelhouding naar Ayla toe. En Paarsje lijkt zo nu en dan net een dartel lammetje. Hij springt dan met vier pootjes tegelijk in de lucht en draait dan zowat 18o graden om. En Blauwtje en Groentje waren elkaar aan het uitdagen en zaten al wat achter elkaar aan. Een prachtig spel om naar te kijken. De pups reageren ook goed op mijn puppiegeroep. Dan komen ze aanhuppelen. De reutjes zijn vandaag precies 5 weken oud.

1 comment:

willy said...

Kan me hun luiheid goed voorstellen want ook ik (koos dan een plekje in de zon)heb heel lekker geluierd, terwijl Michel moest werken met dit mooie weer.
De puppies worden nu echte hondjes en was heerlijk om ze weer te zien.
Kijken alweer uit naar het weekend.
Geniet nog maar lekker van ze want ik kan me voorstellen dat de tijd vliegt voor jullie.
Heel veel knuffels