19 April, 2007

Op verkenning in de boerderij...

Vandaag zijn we eens even op verkenningstocht gegaan met zijn allen. Met zijn allen betekent Anouk, Cai, Igor, Mika en Nomad en ik. Ik had een riempje bij me, die ik over de grond sleepte en zo kon ik het spul supergemakkelijk meelokken. En wat vonden ze veel nieuwe dingen onderweg. De stofzuiger, de trap, de schoenen van Bauke, twee heksenbezems in het halletje, de w.c (ook even doorgetrokken natuurlijk), nieuwe speeltjes die we onderweg spontaan (nou ja.....spontaan.......die ik daar van tevoren had neergelegd) tegenkwamen. De pups vonden het geweldig en sprintten van de ene kamer na de andere kamer. Vooral de tochtrol in onze slaapkamer vonden ze het einde. Bij niemand een spoortje van terughoudendheid, omdat ze in nieuwe ruimtes kwamen. Dat vond ik wel opvallend. Echt frank en vrij. Heerlijk! Geen foto's vandaag gemaakt, maar de foto's hieronder waren nog van gisteren, toen ze van de ladder gebruik maakten om te spelen.

No comments: