02 April, 2007

Uit de werpkist...

Zodra de pups wakker waren had ik ze uit de werpkist vandaag. Ze gingen om en om dan helemaal uit de puppykennel, waar de andere honden ze ook konden besnuffelen en dan gewoon uit de werpkist maar wel in de puppykennel. Vanmorgen lag ik mijn rugoefeningen te doen en toen zag ik Aislynn bij me liggen, maar er was een andere hond in de werpkist. Het was Ayla. Voor het eerst liet Aislynn het toe. Ook later op de dag, toen ik de pups in de kamer had. Indy en Ayla konden ze gewoon besnuffelen, maar Aislynn hield het uiteraard wel goed in de gaten en als ze er genoeg van had, dan liet ze dat even merken, door te grommen, maar ik vond het wel mooi, dat deze verandering nu is opgetreden. Vandaag hebben de pups ook twee balletjes DUCK gehad. Vanmorgen de 1e en om een uur of half 7 de 2e. Nou de kruimeltjes werden nu tot het laatste stukje toe van mijn handen afgelikt. Ze hebben het nu in de gaten. Morgen krijgen ze 3 balletjes en zo verder tot ongeveer aan zondag toe (28e dag).
Op dit moment liggen ze lekker bij elkaar te slapen naast de werpkist. De Geluiden CD is ook alweer gedraaid en ben druk bezig om te rommelen met potten en pannen. Ook was het verdraaid lastig om de knijpers uit de knijperemmer te krijgen en ook had ik plotseling een dringende behoefte om mijn was (vooral de handdoeken) goed uit te slaan. De puppies zagen me aan met een blik van......doe niet zo moeilijk en overdreven......en gingen maar weer eens voor de verandering een dutje doen of speelden verder. Morgen de stofzuiger maar eens tevoorschijn halen.
Ayla besnuffelt de pups.

Even kennis maken met oma Ayla
Aislynn ligt een dutje te doen, net als haar kleintjes.

1 comment:

Unknown said...

Hallo Maya en Bauke,
we hebben een ontzettende leuke middag gehad,en het was geweldig om de kleintjes te zien en te knuffelen.Gisteren natuurlijk op de hondenschool foto,s laten zien ,want iedereen was natuurlijk enorm benieuwd, heel erg leuk.
Groetjes van ons allemaal,en tot gauw.
Wolter en Roelie.